28 października 2013

Otwarcie kolejki! KONIEC!!!!!!

Tak dobrze czytacie... Kolejka otwarta! :D
Piszcie z kim chcielibyście scenariusz ^^ ALE! Jest jedna zasada... Otóż, żeby każdy mógł dostać scenariusz, wybierzcie z kim najbardziej byście chcieli go dostać (Tak wiem, to zbyt trudne, kiedy jest tyle biasów TT) Mniej więcej tak :
#1 Jonghyun z Shinee
#2 Bang z B.A.P               (to tylko przykład)
#3 Baro z B1A4
Oczywiście każdy wybiera kogo chce xD
Jak zostanie miejsce w kolejce do dorzucę kogoś z drugiego miejsca ^^
I jeśli chcecie konkretny motyw to też piszcie ^^

A macie jakąś ulice xDD

19 komentarzy:

  1. #1 - Tao z Exo
    #2 - Rap Monster z BTS
    #3 - Kris z Exo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że tak powiem ja geniusz zapomniałam o czymś napisać xD
      Także, bardzo, bardzo ładnie proszę ;3 ♥

      Usuń
  2. #1 Daehyun z Bap
    #2 Ricky z Teen top
    #3 Cap z Teen top
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. #1 Ren z NUE'ST
    #2 Luhan z EXO
    #3 Sehun z EXO

    Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo ładnie proooszę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. #1 Bang z B.A.P
    #2 Hyunseung z B2ST

    Bardzo,bardzo ładnie i ślicznie prosze *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. #1 Daehyun B.A.P
    #2 Changjo Teen Top
    #3 Hanbyul LedApple

    Taka ze mnie sierota, że 3 komentarze musiałam napisać, żeby wszystko dobrze uzasadnić. Mianhe

    OdpowiedzUsuń
  6. #1 YoungJae z B.A.P (wiem, że już Cię o niego prosiłam, ale sama wiesz jak to jest, najwyżej z nim nie napiszesz XD)
    #2 Tao z EXO
    Z góry dzięki ^3^

    PS. Mam z Izą Zeluś taką umowę, że w razie czego jedna jak się dorwie do kolejki zamawia za obie, więc w imieniu Izy Zeluś:
    #1 Zelo z B.A.P
    XD wybacz za problem, ale otwieranie i zamykanie kolejek po prostu często nas omija XD

    HWAITING
    Alicja w Krainie Czarów XD

    OdpowiedzUsuń
  7. A mogłabym napisać tylko prośbę na jeden scenariusz?
    1# Kai z Exo

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy3:09 PM

    #1 Luhan z Exo
    #2 Tao z Exo
    #3 L.Joe Teen Top
    Z góry bardzo dziękuję
    Hwaiting !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. #1 Kris z Exo, mogę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. #1 Kyuhyun z Super Junior
    #2 Jaejoong z JYJ
    #3 Baekhyun z EXO

    OdpowiedzUsuń
  11. #1 U-kwon z Block B
    #2 Daesung z Big Bang
    #3 Lee Joon z MBLAQ

    Z góry dziękuję. Powodzenia w pisaniu :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9:06 PM

    #1 Suga z BTS
    #2 Chen z EXO
    #3 Jimin z BTS

    dziękuję :D ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. #1.Luhan z EXO
    #2 Kai z EXO
    #3. Baekhyun z EXO

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy2:29 AM

    Jeśli jeszcze kolejka jest otwarta, prosiłabym o
    #1 Baekhyun z EXO
    #2 Kris z EXO
    #3 Zelo z B.A.P

    OdpowiedzUsuń
  15. Suga - z BTS *-* Bardzo prosze :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka od niedawna czytam twoje opowiadania ale dopiero teraz pisze komentarz bardzo ale to bardzo mi się podobają życzę weny PS mogłabyś napisać opowiadanie z Min YoonGi`m bardzo proszę ale tak naprawdę nie chodzi o opowiadanie chciałam tak naprawdę ci życzyć dużo dużo dużo weny (niewiem z kturego roku jest ta strona bo mi niepisze : ( ) ale jeśli są do realizacji to poproszę jeszcze z Boy Frend
    jeśli to czytasz to posłuchaj sobie piosenki
    BoyFrend Bounce ja się zakochałam w tej piosence jeszcze raz życzę dużo weny pozdrawiam<3
    Wiki love BTS

    OdpowiedzUsuń