12 sierpnia 2013

Zawieszenie!

Annyeong~ 
Nie było mnie tu przez cały miesiąc i znowu przez jakiś czas mnie nie będzie... Wbrew mojej woli muszę niestety zawiesić bloga (T_T) Mama kazała mi to zrobić w ramach kary. O tym co zrobiłam nie będę pisać, bo to było strasznie głupie i nierozsądne... moje modły błagalnie nic nie pomogły. Wolałabym już karę na całego kompa, niż na bloga. Zawsze mogłam wejść na telefon i tam być na blogu, ale nie... Może przybliżę wam bardziej tą scenę.

- Mamo, ale wae?!
- Nie pytaj się czemu, zawieszasz bloga Ana!
- Ale saranghae eomma~
- Nie mów mi, że mnie kochasz i tak masz kare na bloga.
- Wszystko tylko nie blog!
- To mangi.
- Yah! Niech będzie blog...



Walczyłam dzielnie xD 
Jedynym plusem tej sytuacji jest to, że moja mama zna parę koreańskich słówek (^_^) 
Myślę, że powrócę za około 2 tygodnie z nowym opowiadaniem (╯3╰) 
Chanyeol dla Krisusa sam się nie napisze xD 

DZIĘKUJĘ ZA 2309 WYŚWIETLEŃ BLOGA! ~ 

4 komentarze:

  1. ANIYOOOOOOOOOO!! TT^TT JAK JA TO WYTRZYMAM?! Echhh... damy radę ;) Będę cierpliwie czekać (przynajmniej spróbuję XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. TT_TT Będę tęsknić i cierpliwie (kogo ja oszukukę, na 100% niecierpliwie) czekać, skoro masz karę na bloga to pewnie tego nie przeczytasz, ale wysyłam ci mentalne wsparcie ~~~wsparcie, wsparcie, wsparcie~~~ XD

    OdpowiedzUsuń