5 lipca 2013

The Versatile Blogger


Zostałam nominowania do The Versatile Blogger przez Izę Zeluś i MeiiZu. Komawo!

Zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi
-pokazać nagrodę Versalite Blogger Award u siebie na blogu
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

7 faktów:
1. Uwielbiam czytać *_*
2. Jestem strasznie nieśmiała.
3. Kiedyś nie umiałam powiedzieć słowa "ćma"
4. Uwielbiam marchewkę i kurczaki (tylko z tymi kurczakami to jest dziwnie, bo się ich boje xD)
5. Mam smileya
6. Lubię rysować
7. Gdy coś chcę a mama nie chce mi kupić, zaczynam jej tańczyć w sklepie xD

Nominuję:


Nominowała mnie Alicja w Krainie Czarów - Dziękuję ~ ;3

Nie będę robiła nowego posta, także napiszę tutaj kolejne 7 faktów o mnie ;p

1. Jak byłam mała to weszłam do pralki i nie potrafiłam z niej wyjść xD
2. Boję się lasów w nocy
3. Nie potrafię nic gotować, oprócz kuchni azjatyckiej (Ona mi jakoś wychodzi xD)
4.Uwielbiam zieloną herbatę 
5. Jak już zaczynam sprzątać to zajmuje mi to cały dzień (Jestem bardzo dokładna ;D)
6. Lubię słuchać z mamą starych piosenek 
7. Boję się łysych ludzi w białych autach, klaunów i wielu innych rzeczy 

Nie mam już za bardzo kogo nominować, bo tych których chciałam nominowali mnie. Nie jestem w tym dobra, szczerze to nawet nie wiedziałam co to jest ;p 

1 komentarz:

  1. Ja też nominowałam Cię do Versatile Blogger, po szczegóły zapraszam na: http://zero-strachu.blogspot.de/2013/07/the-versatile-blogger.html ;)

    OdpowiedzUsuń