16 czerwca 2013

Boyfriend (Jeongmin) - Gdy chwali się swoją dziewczyną



Za chwilę zdawałaś ustną maturę z języka angielskiego. Bardzo się stresowałaś, bo nie byłaś pewna czy Ci się uda, a angielski nie był Twoją mocną stroną. Uczyłaś się długo i systematycznie. Często Też chodziłaś na dodatkowe lekcje, których udzielał Ci znajomy rodziców. Bardzo dobrze dogadywałaś się ze swoim „nauczycielem”. Nawet nie wiesz czemu, ale Twój chłopak nie lubił gdy uczyłaś się z nim. No, ale trudno, ważne że łatwiej Ci było się czegoś nauczyć.
Po niecałych 15 minutach czekania na swoją kolej, zostałaś poproszona o wejście do Sali.
- Good Morning. – przywitałaś się.
- Good Morning.
- My name is ____...
Bardzo się stresowałaś, ale po pięciu minutach i uśmiechu pani z komisji, stres przeszedł.
Nie mogłaś w to uwierzyć. Zdałaś i to na 80%.
Gdy już wyszłaś z budynku szkolnego, przed wejściem czekał na Ciebie Jeongmin. Ucieszyłaś się bardzo, że go widzisz. Maił strasznie napięty grafik, ale mimo to przyszedł.
- Jesteś! – zawołałaś uradowana i rzuciłaś mu się na szyję.
- Nie mógł bym tego przegapić. – powiedział z uśmiechem. – I jak poszło?
- Zgaduj.
- 30%?
- Aigoo! Nie doceniasz mnie! – powiedziałaś oburzona i odsunęłaś się od niego.
- Masz racje… - powiedział zamyślony. – 35?
- Hmpf… Tylko tyle?
- Oj, przecież wiesz, że się tylko z Tobą droczę.-  zaśmiał się. – To ile?
- 80…
- Chincha? - z radości wziął Cię na ręce.
- Aaaa! – krzyknęłaś z zaskoczenia.
- Jestem taki szczęśliwy ___... – dodał z uśmiechem.
- Oppa, postaw mnie. – zaczęłaś się śmiać. – Ludzie się na nas patrzą.
- A niech się patrzą.
- Ale to trochę krępujące… - powiedziałaś cicho.
Jeongmin od razu postawił Cię na ziemie.
- Masz rację… – podrapał się w tył głowy. - Chyba, za dużo czasu spędzam z zespołem.
-Ale, to dobrze oppa, prawda? – zapytałaś i złapałaś go za rękę.
- Tak…
- Pójdziemy na spacer?
- Pewnie. – odpowiedział z uśmiechem.
Spacerowaliście, gdy nagle Jeongmin zrobił coś czego byś się po nim nigdy nie spodziewała.
- Wie pani, że moja dziewczyna zdała maturę z angielskiego na 80%?
- Gratulacje. – odpowiedziała starsza pani.
- Co Ty robisz?
- Chwale się. – odpowiedział z uśmiechem.
- Ale… - nie dokończyłaś, ponieważ usłyszałaś jak mówi do kogoś.
- Masz bardzo mądrą dziewczynę. – odpowiedziało zgranie małżeństwo.
- Dziękuję.
Tyle radości mu to sprawiało. Wtedy był naprawdę uroczy. Nie przypominał tego poważnego Jeongmina. Był wyluzowany i szczery. Lubiłaś gdy się uśmiechał. Miał bardzo ładny uśmiech, który od razu sprawiał, że czułaś się lepiej.
Mimowolnie zaczęłaś się śmiać, gdy puścił Twoją rękę i podszedł do kobiety z psem.
- Z czego się śmiejesz? – zawołał odchodząc od niej.
- Z Ciebie... – zasłoniłaś ręką usta.
Jeongmin nic nie odpowiedział tylko się uśmiechnął.
- Nie poznaję Cię oppa… - zaczęłaś bardziej poważnie. – Nigdy się tak przy ludziach nie zachowywałeś. Taka szalona strona Ciebie…
- Ale wiesz co? – oplotłaś rękoma jego szyję. – Podoba mi się to… - szepnęłaś.
Uśmiechnął się i pocałował Cię w usta.



____

I jak się podobało?
Nie miałam pomysłu na to opowiadanie, ale jakoś dałam radę. A poza tym to Jeongmin wygląda mi na takiego, co podchodzi do każdego i mówi, ze jego dziewczyna zdała maturę na 80% xD 

Szczególne podziękowania dla mojej kuzynki za to, że pozwoliła mi czerpać inspirację do tego opowiadania ze swojego życia ; * I za to, że zawsze jest ze mną i mnie wspiera. Dziękuję ;** 

12 komentarzy:

  1. Hahaha xD Nie no, to było cudowne, piękne i baaaardzo urocze <3 <3 Co tu dużo mówić ;p NO W KOŃCU mogę poprosić o scenariusz z Luhanem <3 Z EXO- M żeby nie było wątpliwości, chociaż (dzięki mnie) i tak doskonale o tym wiesz xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7:34 AM

    Dziękuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle slodyczy, jezu dziekuje umiliłas mi zycie tym scenario, mimo ze nie lubie tego zespolu, to opowiadanie bardzo slodkie i ma w sobie ogrom uroku. a jak cos ma cukier i urok to juz nalezy do mnie, bo niemal kocham, jak mi sie slodycz uszami wylewa. ;-;
    ps. wybacz za ewentualne bledy w komentarzu, jak i brak polskich znakow, ale teraz czesciej bede pisala z tableta ;-;''
    ale tak jak powiedzialam. Przeslodkie C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej chciałabym zamówić dwa scenariusze.

    Jeden z L.Joe z Teen Top "Kiedy jesteście tylko przyjaciółmi" Chciałabym żeby w nim zawarte było: że ja się w nim podkochuje ale on o tym nie wie, bo ja myślę, że on mnie nie widzi jako swojej dziewczyny, chciałabym też żeby on miał w tym czasie jakąś nową dziewczynę i jak ja widzę ich razem to nie wytrzymuje i mówię mu co do niego czuję. On próbuje się do mnie dodzwonić itd ale ja nie odbieram i wyjeżdżam, potem na siebie wpadamy no i wtedy mi się on tłumaczy i wgl. i jesteśmy razem i bierzemy ślub. I LOVE L.JOE♥♥♥♥


    Drugi scenariusz z Key z Shinee na ten sam temat tylko, że odwrotna sytuacja akcję sama stwórz i tak dalej. Chcę żeby było coś w podobie tego pierwszego tylko, że to Key się we mnie podkochuje dalej rób sama.


    Z góry dzięki

    www.naszymi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię co w mojej mocy, żeby były idealne ^.^

      Usuń
  5. Jeżuniu, słodkie ^^ aww... Uroczy, cudowny, wręcz kochany scenariusz ^^ uwielbiam czytać scenariusze, a twoje są suuuuper ^^
    Mam prośbę :)) zrobiłabyś dla mnie scenariusz z Yoo YoungJae z B.A.P? ^^ zdaję się całkowicie na twoją wenę :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMO! Rozpłynęłam się jak karmel XD Za dużo słodkości ^_^
    Byłabym bardzo szczęśliwa, gdybym miała takiego chłopaka, chociaż to chwalenie się mną byłoby okropnie zawstydzające XD
    A czy mogłabym poprosić o scenariusz z Zelo i JongUpem z B.A.P?
    Z góry - Gamsa-hamnida ^3^
    HWAITING!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do The Versatile Blogger ^3^
    http://shining-lovee.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger-3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger ^^
    http://smileisalwayssimply.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko *-* Chyba dostałam cukrzycy *-* Awwww... To było takie słodkie @.@ Mogłabyś napisać la mnie scenariusz z HongKi'm z FT Island? Chciałabym, aby był +18, ale jeżeli nie chcesz pisać o scenach erotycznych to może być jakiś dłuuuugi i strasznie słodki *-*

    I jeszcze bym poprosiła o scenariusz z DongHae z Super Junior. Mógłby być tam wątek o zdradzie,ale ze szczęśliwym zakończeniem. ^.^

    Z góry dziękuję <3 Zapraszam do mnie: a-pinch-of-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam w głowie scenario z Hongkim *_*

      Usuń
  10. Jeeeejuuu jak słodko i uroczo ♥_♥ Już nie mogę się doczekać scenariusza z Krisem *_____*
    Pozdrawiam
    ~Kamichigo (www.herbatka-tanaki.blog.pl)

    OdpowiedzUsuń