18 kwietnia 2015

Zapowiedź scenariusza

Witam moje kochane kpoperki ;D Maił być comeback, skończyło się na obietnicach ;-; /no ale cóż... Teraz na prawdę biorę się do pracy. W końcu trzeba otworzyć kolejkę..! A więc do napisania został mi tylko jeden scenariusz, po nim kolejka się znów otworzy! ♥
Pierwszy raz robię zapowiedź, więc powiedzcie mi czy takie małe spoilery wam pasują ;3

Zapowiedź scenariusza z Luhanem! Yay! (~^_^)~

- Mamo, czy ja znałam Luhana?


-Dlaczego mnie zostawiłeś?
-Nie zostawiłem...


-Daj mi szansę wszystko naprawić.
-Rób co chcesz.


-Obiecuję, że już nigdy Cię nie zostawię.


-Rozłącz się.
-Nie teraz,


- Po prostu przyznaj się, kochasz go,


- To wszystko Twoja wina!


- Z nim będziesz szczęśliwsza...

 

5 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać ^^
    Mam nadzieję, że szybko napiszesz XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jejku ;^; no teraz to pozostaje tylko czekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9:21 AM

    Czekam z niecierpliwością;)
    Weny!
    Hwanan

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay! Świetnie, nie mogę się doczekać ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekaiwie się zapowiada:D

    OdpowiedzUsuń