19 marca 2014

Liebster Award

Dziękuję za nominację ;3 Zapraszam na bloga Jowity Klik!
To wiele dla mnie znaczy, bo widzę, że większość docenia moje wypociny ;)



1. Czy masz jakieś plany na przyszłość z K-pop'em lub Koreą Południową?
Moim mega marzeniem jest zwiedzić Koreę i Japonię. Chciałabym też zacząć się uczyć Koreańskiego (w końcu xD). Chciałabym, żeby moje dziecko (O ile będę je mieć xD) doceniło K-pop. Nie musi być mega fanem, ale niech lubi sobie czasem posłuchać jakiś nowych koreańskich hitów. 

2. Opisz dowolne zdarzenie ze swojego dzieciństwa, w którym pojawił się dowolny element związany z Azją.
Moja mama opowiadała mi, że kiedy byłam mała uwielbiałam Czarodziejkę z Księżyca. Oglądałam wszystkie odcinki. Ba! Ja robiłam cosplaye xD. Miałam strój Usagi. Szkoda, że tego nie pamiętam ; c 

3. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się fangirlować, bo któryś z Twoich znajomych powiedział coś o K-Popie?
Oczywiście! Zdarza mi się to dość często. Często opowiadam im o czymś i jestem dumna, ze coś zapamiętują ;D Kiedyś uczyłam koleżankę członków Big Bang'a. Zapamiętała tylko T.O.P, ale i tak lepiej od mojej mamy xD "Ania puść tego ślepego!" (Chodzi o piosenkę Daesunga - Baby don't cry) 

4. Ulubione zagraniczne słodycze?
Kiedyś jadam jakieś przekąski Japońskie. Nie pamiętam nazwy, a z etykiety i tak nie dowiedziałam się co to jest xD Smakowały tak jak chrupki bekonowe, ale były o wiele wiele twardsze i było mniej czuć bekonu, a nawet w ogóle. 

5. Jakiego wcześniej obejrzanego filmu nie możesz zapomnieć?
Jednym z moich ulubionych jest "3 metry nad niebem". Kocham tą fabułę. Wydaje mi się taka bliska, bo jest o codziennym życiu nastolatków. (Tak płakałam jak głupia, gdy ten chłopak zginął na motorze TT)
Nie umiem zapomnieć o "Lustra". Gdy widzę lustro mojej koleżanki (tylko to lustro, co jest dziwne xD) to nawet trochę się boję, a przeglądam się dość często. Mam coś takiego w głowie, że po prostu się boję, chodź nie mam czego xD

6. Kto jest Twoim ultimate?
Moim pierwszym zespołem K-popowym był Big Bang. Od zawsze kochałam G Dragona jak i resztę członków, ale moje serce zajął Kim Jonghyun. Uwielbiam erę Lucyfera, bo gdyby nie ona to nie poznałabym SHINee. Mam jeszcze kilku np. Zico, Baro czy P.O, ale zdecydowanie Dino jest pierwszy na liście ♥

7. Jak na niego reagują Twoi rodzice, znajomi?
Moja mama jest zachwycona głosem Dina, jak i jego wyglądem. Jeszcze nigdy nie obraziła jakiegoś koreańczyka (chyba, ze czasami się z nią śmieję z niektórych, ale nigdy nie bierzemy tego na poważnie) Raz powiedziała, że P.O wygląda jakby miał downa... xD Mój tata to zupełnie co innego. Nie lubię z nim o tym rozmawiać, bo nigdy nie bierze mnie na poważnie. Zawsze się z nich śmieje. Znajomi są chyba neutralni. Chociaż jak moje koleżanki zobaczyły jeden z moich zeszytów oblepionych koreańcami, powiedziały że tylko Jonghyun wygląda męsko xD 

8. Jesteś zakochana?
Szczerze to jeszcze nigdy nie byłam... Chyba, że chodzi o coś związanego z Azją xD

9. Podobają Ci się jakieś utwory z lat '70, '80 czy '90?
Tak! Uwielbiam jak mama pokazuje mi piosenki z jej lat młodości. Kocham Shakin'a Stevens'a, Mother Talking, Sandrę i wiele innych.

10. Lubisz czytać książki?
Kocham. Nic więcej nie umiem powiedzieć na ten temat. Książki są w moim życiu od zawsze. Mój dziadek zaraził moją mamę, a ona z nim mnie. Jedną z ulubionych jest "Przeminęło z wiatrem." Mama zmusiła mnie do obejrzenia filmu i tak go pokochałam xD

11. Opisz swój wymarzony dzień, w którym spotykasz swoje ulubione K-Stars. ;)
Chciałabym, żeby to było spontaniczne xD Marzy mi się coś w stylu "wpadłam na niego". I tak by się zaczęła nasza znajomość. A potem by się okazało, że mnie kocha xD
Ale to moje fantazje, które i tak czytacie w scenariuszach. Przez nie wiecie jakie czasami urocze, a czasami chore rzeczy siedzą mi w głowie. 



Nominuję:

Nie można nominować osoby, która Cię nominowała.


Pytania na które macie odpowiedzieć ;3
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z K-popem?
2. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się zanudzić jakąś piosenką?
3. Jak reagują Twoi znajomi, gdy mówisz coś o K-Popie?
4. Gdyby Twój bias ogolił by się na łyso, nadal byściś go kochały? xD
5. Dlaczego założyłaś bloga?
6. Korzystasz z bibliotek?
7. Największe marzenie?
8. Co planujesz na wakacje?
9. Z czego bierzesz inspiracje na opowiadanie/scenariusz?
10. Co robisz, gdy masz doła?
11. Najśmieszniejsza sytuacja z K-popem, jaka Ci się przytrafiła?


Myślę, że nie nie zanudzicie czytając to xD

Wyczekujcie kolejnego scenariusza, który pojawi się... W sumie nie wiem kiedy xD

13 komentarzy:

  1. Szalona Ania mnie nominowała :* Komawo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Versatile Award ^^ więcej na: http://you-have-the-choice.blogspot.com/

      Usuń
  3. Hej,nominowałam cię do Versatile Blogger Award <3 ;)
    Jako podziękę ode mnie za Twoją cudną pracę (jak zwykle zresztą haha ;))
    Więcej info na:
    www.exo-imagines-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam nominowałąm cię do Versatile Blogger :3
    wiecej na :
    http://www.kochamkoreanskichchlopcow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Versatile Blogger Award :) ----> nominuję cię :D http://dong-hae-superjunior.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do Versatile Blogger Award, więcej na moim blogu
    http://hugiesss.blogspot.com/2014/03/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hyhy.. Ja również nominowałam Cię do Liebster Award :D

    http://i-need-more-kpop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam cię do Versatile Blogger Award <3 http://opowiadania-k-pop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy9:43 PM

    Kiedy coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać coś nowego jeszcze w tym tygodniu ;)

      Usuń
  10. Nominowałam cię do Liebster Award <3
    my-big-korean-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka! Nominowałam Cię do Liebster Award <3 Więcej tutaj: http://opowiadaniakpopowe.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html :S

    OdpowiedzUsuń